tiistai 15. marraskuuta 2016

Tyttöjen joulu


Joulu tuli tyttöjen huoneisiin. Molemmat koristeli omansa ihan täpinässä. Molemmille aika pitkälti more is more, mutta äiti yritti vähän toppuutella. Ekaluokkalainen kässäs, kun selitin, että ne asetelmat on kivempia, kun on vähän ilmaa ympärillä. Kolmevee katsoi mua hölmistyneenä ja pyysi lisää koristeita :D Ekaluokkalainen osaa jo antaa asetelmiensa olla hyllyllä. Mini siirtelee omia tonttujansa pitkin poikin, asettelee niitä riveihin ja leikkii. Leikkikööt.

Eilen tuli postissa Aamulle Kapteeni Koukun laiva. Viime jouluna se toivoi Jaken laivan. Vain ja ainoastaan sen. Sillä on nyt leikitty koko vuosi ja kaikki muut viime joulun lahjat on unohtuneet. Heti viime joulun jälkeen se sanoi, että ensi jouluna sitten Koukun laiva ja sen se on muistanut tähän päivään saakka. Koukun laiva it is. Minillä on vielä synttäritkin ja synttäreiksi oon järkännyt toisen hartaan toiveen, ison Ryhmä Hau-auton. En malta odottaa, että se saa ne.

Ekaluokkalainen on antanut listansa jo kesälomalla. Puhelin, ompelutarvikkeita, TuttiFrutti-karkkia. Olen ylpeä. Erittäin hyvä lista mun mielestä. Epäilen, että kaikki toiveet toteutuu. Kankaat on jo työn alla. Samoin puhelinasia.. ehkä mun vanha, vaikka tekis kyllä mieli antaa ihan uusi. Tähän asti se on mennyt mister A:n vanhalla, ihan rikkinäisellä luurilla. Saa sii ny.

Tytöille lahjojen lisäksi tärkeää joulussa on riisipuuro ja mantelit, glögi ja piparit ja joulusauna.

Tiistai! Käy!
Sannis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit <3