perjantai 3. maaliskuuta 2017

Facts


Mumma antoi patalappuja ja virkattuja koreja kirpparille vietäväksi. Pari patalappua oli pakko jättää itelle ja kasivee ei luvannut tuota pikkukoriakaan laittaa. On kuulemma ihan yli hyvä just pähkinöille ja sen semmosille. Ei se väärässä ollu :D

Se olis perjantai. Laitetaan pari tiukkaa faktaa tiskiin ->

Mä en pidä puhelimella soittamisesta. Lähes poikkeuksetta laitan viestin tai sähköpostin mielummin, kuin soitan.

Mun lempileffoja on useimmiten hömppäjutut... romanttiset komediat ja semmoset, jossa tilannekomiikka on hyvää. Huom! Hyvää. Alapääjutut ei jaksa naurattaa livenä eikä elokuvissa. Elokuvassa pitää aina olla onnellinen loppu. Tämän takia taidan olla maailman ainut ihminen, joka ei oo nähnyt Titanicia :D Uusista elokuvista mulla ei oo hajuakaan, mutta vanhemmista mun suosikkeja on esimerkiksi About A Boy, Almost Famous, Notting Hill ja The Family Man.

Oon epäluuloinen tiettyjen ruokien suhteen enkä halua maistaa esim. etanoita tai simpukoita.

Olin nuorempana töissä Helsinki-Vantaan lentokentällä. Tein pelkkiä yövuoroja ja siivosin businessloungeja. Koulutus tehtävään oli suhteellisen vähäinen ja yöllä oli hyvin vähän ketään keneltä kysyä apua, joten koko duuni oli aika ärsyttävää.

Rakastan niitä hetkiä elämässä, kun olo tuntuu kevyeltä ja rennolta. Ne hetket tulee yleensä odottamatta ja on ihania. Huolet ja stressi unohtuu hetkeksi, kukaan ei riitele eikä mihinkään oo kiire. Parhaita juttuja.

Ihmettelen ihmisiä, joiden sanomisissa on usein jotain piilotettua. Asia sanotaan hymyssä suin, muka vitsinä ja silti siellä takana on piikki. Mietin, huomaako ihminen sitä itse, tekeekö sen tahallaan vai tuleeko se vahingossa. Mä huomaan sen aina. Inhottavaa.

Oon opiskellut saksaa monta vuotta ja puhuin sitä tosi hyvin opiskelujen jälkeen. Nyt en muista enää yhtään mitään ja hyvä, kun osaisin kaupassa asioida.

Puollan tasa-arvoista avioliittolakia. Oon myös sitä mieltä, että samaa sukupuolta olevien pitää pystyä saamaan lapsia jos he niin haluavat. Tässä maailmassa syntyy lapsia niin jäätäviin olosuhteisiin, että huhhuh... Jos baby onnistuu saamaan kaksi rakastavaa, täysjärkistä vanhempaa, ei sillä oo mun mielestä mitään väliä, mitä sukupuolta he edustaa. Lottovoitto kuiteskin!

Olen aikaoptimisti. Luulen aina, että mun aikani riittää useampiin juttuihin, kuin mihin se oikeasti riittää ja sen takia tulee aina kiire. Yritän kehittää tätä puolta itsessäni.

Mietin usein, kuinka kivoja juttuja mun elämässäni on. Tekee hyvää oikeasti laittaa kivat asiat tapetille ihan säännöllisesti. Pysyy totuus mielessä ja surkeiden juttujen vaikutus laimenee aina vähän.

Niin.
Mukavaa perjantaita :)
Sannis

6 kommenttia:

  1. Tää ei nyt liity varsinaisesti just tähän postaukseen, vaikka tavallaan liittyykin, mutta mun on pitänyt sulle tulla kirjoittamaan, että vaikka alkuun tuntui vaikealta se siirtyminen sieltä sun vanhasta blogista tänne, niin ei mennyt kauaa, kun aloin tykkäämään tästä(kin) ja nyt tykkään ihan kympillä! Jotenkin täältä huokuu edelleen se sama aitous, mutta myös se, että sulla on nyt kaikenkaikkiaan parempi olla. Ja se jos mikä ilahduttaa. Mua ainakin. Usko pois <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Annukka! Mä oikeesti voin niin yli paljon paremmin. Vihdoin! Ja oon siitä niiiiiin happy! Tyhmä luulin aina, että en vaan kestä Tommin kuolemaa, mutta kun ymmärsin vähentää arjen fyysistä kuormitusta, alkoi henkinenkin puoli kummasti helpottaa. Huhhuh! Joskus pitää tehdä vähän pidempi matka ennenku näkee, mikä itselle on parasta. Ja tästä uudesta blogista oon niin onnellinen. Vanha on mulla omassa tallessa, mutta sinne ei tarvi enää kaiken maailman kommentoijien päästä :D
      Ja onneksi oot täällä! Syrän!

      Poista
  2. Olipa kiva postaus! :)

    VastaaPoista
  3. Tosi hyvin sanottu/tiivistetty tuo avioliittohomma, tai oikeastaan tuo lapsiasia!

    VastaaPoista

Kiitos, kun kommentoit <3