perjantai 19. toukokuuta 2017

Elossa


Voi herranjumala, mä olen ollut sairas. Vielä ei pysty tuottaa tekstiä kovin paljoa, mutta ajattelin ilmoittaa, että hengissä ollaan. Jos sattuu, että joku on miettinyt. Moneen päivään en oo pystynyt koneella olemaan, mutta eilen iltapäivällä tuli käänne parempaan päin. Pakotin itseni ulos, koska olin varma, että raitis ilma auttaa enkä kestänyt enää näitä samoja seiniä ja tunkkaista ilmaa. Selkä, pakarat ja reidet on niin kipeät pelkästä makaamisesta, että asentoa ei enää löydy ja koko ajan vihloo hemmetin kipeästi.

Mister A ajoi ekaluokkalaisen voikkaan ja meidät muut rantaan veneitä katsomaan. Sade tuntui ihanalta ja raitis ilma tuntui ihanalta. Neljäveen innostus veneistä tuntui ihanalta. Ja kyllä, sillä ON pipona Ironman-roolipuvun päähine :D Kävelin huterasti tuon laiturin päästä päähän. Pysähdyin vetämään henkeä useamman kerran, mutta kävelin. Elämä kai voittaa taas kuiteskin!

Kyllästyin tuijottamaan (tai oikeastaan oon enimmäkseen vain kuunnellut) telkkaria ja oon nyt googlettanut elämän ihmeellisiä asioita. Esim. -> "Gilmore Girls a year in the life", "Melissa McCarthy", Lauren Graham Plastic surgery", "Norovirus ilman oksentelua", "Vatsakipu noroviruksen jälkeen", "Migreeni ja pahoinvointi", "Twin Peaks", "Twin Peaks meanings", "Sitruunapulla", "Voisarvet", "Okanagan Valley", "Ninja-asu".

Niin, että täällä ollaan edelleen!
Sannis

2 kommenttia:

Kiitos, kun kommentoit <3