lauantai 17. kesäkuuta 2017

Insta-lauantai


Loman ekojen päivien Insta-näpsyt talteen. Aika paljon kuvamateriaalia tuntuu kertyvän :D Ompun oston jälkeen oon käyttänyt paljon enemmän puhelinta, kuin kameraa. Määrä ei tässäkään hommassa korvaa laatua, mutta jotain taikaa näissä höttöisissä Instagram-kuvissa mun mielestä on. En oo oikein päässyt sinuiksi viime kesänä ostetun Sonyn kameran kanssa ja kynnys sen esiin ottoon tulee koko ajan korkeammaksi. Canonia on kyllä ikävä.

Tänään Sony pääsee matkaan, kun pian pakkaan sen laukkuun firman kekkereitä varten. Keli näyttää suosivan ja näyttää aika täydelliseltä festarisäältä. Eka stoppi EasyFit Vaasa, toka stoppi FestiVilla. Puolen päivän aikaan meininki on Let's go! Iiiik!

Niin, ja se mun uus juttu, josta mainitsin pari päivää sitten, oli Air Jooga. Erittäin korkean kynnyksen puuhia mulle, koska olin varma, että toi hitsin kiikku ei kestä mua, vaikka varmistin painorajoitukset useampaan kertaan. Ihan vähän neuroottisuutta havaittavissa :D Lopputulos -> Kiikku pysyi katossa, vaikka istuin, seisoin, roikuin pää alaspäin ja mitä kaikkea. Huhhuh! Aika makeeta puuhaa!

Rentoa lauantaita!
Sannis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit <3