perjantai 15. syyskuuta 2017

FriYAY


Ihan ei oo semmonen varsinainen friYAY-bilefiilis :D Vähän on hyytynyt ja ryytynyt muikkeli täällä, mutta yöuni loppui jo viiden paikkeilla, joten kai sitä on levännyt tarpeeksi sit kuiteskin. Tänään mulla on lyhyt työpäivä ja huomenna jatkan vielä sillä välin, kun tokaluokkalaisella on lauantaikoulua. Huomenna aion myös pitää jumpan ja kyllä, I'm excited! Eilen oli niin siistiä olla töissä muutaman soffapäivän jälkeen. Mulla on kyllä ihan hirviän kivat työkamut.

Muistikortilla on vielä joitain kuvia, mutta sen jälkeen saa sii nyt mitä tänne postailisin. Myin nimittäin kamerani. Minä ja Sony ei koskaan päästy yhteisymmärrykseen ja päätin, että se saa lähteä jollekin, joka sitä arvostaa. Kyllä mä olen Canon-muikkeleita. Näyttää vaan siltä, että Canon-muikkeleilla pitäis olla aika syvät taskut. Huhhuh! No, onhan noita tilipäiviä edessä. Viedään nyt vaan ensin Punto pyörien suuntaukseen ja maksetaan sähkölasku, joka muuten koko kesän altaan lämmittämisen jälkeen oli aika .... hmm.... sanotaanko, mielenkiintoinen. Epäilen, ettei tarvi volyymiripsiä huollattaa enää ens kuussa. Itken verta. Ne on niin ihanat!!

Mutta siis. Että perjantai ja niin kaikkee. Have a good one!
Sannis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit <3