maanantai 2. lokakuuta 2017

Maanantaifaktat

Maanantai. Lyödään faktat tiskiin.

En koskaan hae postia. Ei vaan jaksa kiinnostaa mainokset ja laskut.

Tavalliset vaatteet ärsyttää mua. Oon tottunut käyttämään rentoja vaatteita ja monesti oon ihan tuskassa, kun joudun käyttämään farkkuja. Ja ei, edes superstretch-farkut ei tunnu mukavilta, koska en ikinä löydä täydellisesti istuvia.

Maailman typerimpiä on kaikki Facebookin viinitreenivideot. Tiedätte ne? Joissa joka hauiskäännöllä juodaan viinihuikka. Tai tehdään jotain kaljajoogaa. Hooooooohhoijjaa! Melkein naurattaa hei.

Oon nukkunut ilman tyynyliinaa kaksi viikkoa, koska oon ollut liian väsynyt ottaakseni sellaisen kaapista ja laittaakseni sen tyynyn päälle. Jep!

Mietin jälkikäteen ihmisten kanssa käytyjä keskusteluja ja harmittelen, että keskeytän välillä. Se on ärsyttävä tapa ja vannon, vannon, vannon etten tee sitä tahallani, vaan ennemminkin koitan karsia sitä pois. Mulla vaan on niin hitsin paljon asiaa aina :D

En koskaan katso telkkaria, kun lapset on hereillä. Jos joskus yritänkin, on tytöt ihan ihmeissään.. että mitä ihmettä se mutsi nyt muka meinaa. Että sen pitäis muka saada istua hetki rauhassa? Lauantaina katottiin yhdessä Gladiaattorit ja se oli tokaluokkalaisen mielestä ihan mahtava juttu.

Oon ommellut yläasteikäisenä paljon vaatteita itselleni. Lukiossa tein jopa oman vanhojentanssipukuni. Ja sitä siis kehtasi ihan julkisesti käyttää. Nykyään meillä ompelee enemmän mister A, kuin minä. Saan hyperventilaatiokohtauksen heti jos pitäis ottaa ompelukone esille.

En tiedä, missä mitkään Suomen kaupungit sijaitsee. Just ja just tiedän mihin suuntaan pitää lähteä Tampereelle ja Helsinkiin. No okei, ehkä mä pari muutakin tiedän, mutta katopa hei, kun osoitan kartalta vaikkapa Kuopion tai Maskun.

Oon tsiigannut tällä kaudella Vain elämää-jaksoja poikkeuksellisesti jo parikin kappaletta ja porasin ihan huolella, kun Kaija Koo veti Valot pimeyksien reunoilla. Kaija ei yleensä välttis ollenkaan oo mun suosikki, mutta nyt muikkeli yllätti. Vähän niinkuin ensilumi autoilijat. NIIN hyvä.

 Kuva Jonna N. Photography

Kivaa maanantaita!
Sannis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit <3