sunnuntai 10. joulukuuta 2017

Joulun ihme


Aika jouluinen boogie täällä. Eilinen päivä oli superhaipakkaa.. vähän isompaa kauppareissua, aikataulumuutoksia, tokaluokkalaisen voikan joulunäytös ja neljäveen synttärivalmisteluja. Kuunneltiin joululauluja aamusta iltaan. Mutsi on täällä nyt niin superherkillä. Kaikki joululaulut, joissa puhutaan lapsen syntymästä.. ne kertoo mun mielestä Aamusta. Ihan sillain vaatimattomasti vaan mun tyttäreni syntymästä on tehty "muutama" laulu :D

Tämä joulun odotuksen aika on tietysti jo itsessään tunteikasta ja mulla pökköä lisää kyllä ehdottomasti pesään Minin syntymään liittyvät jutut. Viisi vuotta sitten tähän aikaan olin niiiiin superpeloissani ja ahdistunut as hell. Synnytystä käynnisteltiin ja ainut, mitä pystyin miettimään, oli Tommin kuolema. Olin varma, että huonosti käy uudelleen ja pelkäsin ihan hulluna. Kun Aamu sitten kahden vuorokauden koitoksen jälkeen näki päivävalon, muuttui elämä ihan totaalisesti. Meidän perhe tuli vihdoin valmiiksi, kokonaiseksi. Annukka on meidän kultatyttö, esikoinen ja Aamu on meidän joulun, kaikkien joulujen suurin ihme.

Ihan "vähän" herkillä hei :D
Sannis

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kun kommentoit <3